Human Resource Officer (Fulltime)

Commaxx is een dynamische organisatie die onder de verschillende merken, Lenco, Trebs, Alecto, Profoon en Fysic, alsmede OEM, consumentenproducten ontwikkelt en verkoopt aan grote landelijke en internationale retailers en importeurs. De directe verkoop via diverse online platformen is een aantal jaren geleden gestart en zal de komende jaren sterk groeien.

Het team telt momenteel ca. 150 medewerkers, verdeeld over het hoofdkantoor in Nuth, de vestiging in Den Bosch en de vestigingen in Duitsland en Hong Kong. Samen bedienen zij een nog immer groeiend netwerk van verkooppunten in ruim 50 landen. In de landen waar geen eigen verkooporganisatie is gevestigd, wordt hecht samengewerkt met lokale distributeurs.

In deze zelfstandige en uitdagende functie ben jij dé expert op het gebied van Human Resources. Jij weet alles wat te maken heeft met HR-administratie rondom in- door- en uitstroom van medewerkers, verzuimprocedures, het beheren van personeelsdossiers, het verwerken van salarismutaties, uren- en verlofregistraties, beoordelingsinstrumenten en loopbaanontwikkeling. Je bent proactief, innovatief en zoekt actief naar verbeteringen door middel van procesoptimalisatie.

Het is in de functie van Human Resources (HR) Officer belangrijk dat je zorgdraagt voor het werken volgens overkoepelende wet- en regelgeving en op de hoogte blijft van ontwikkelingen en de verhouding van wensen en behoeftes binnen de organisatie. Je hebt een brede interesse in wat er speelt in het werkveld en hoe je de vertaling kunt maken naar de dagelijkse praktijk.

Vind je het een uitdaging om in een internationale omgeving je HR-kennis verder te ontwikkelen en voel jij je thuis in een dynamische omgeving? Dan zijn wij op zoek naar jou!

De hoofdtaken zijn:

  • Aanspreekpunt voor HR-gerelateerde vragen
  • Het opmaken en bewaken van arbeidscontracten (in samenwerking met de bedrijfsjurist met wie je nauw samenwerkt)
  • Verwerken, bijhouden van de HR-administratie waaronder:
    • In- door- en uitstroom;
    • Faciliteren van de onboarding van nieuwe medewerkers;
    • Ziekteverzuim (ziek- en herstel meldingen, begeleiden verzuimdossiers in lijn met de Wet Poortwachter);
  • Verwerken van de verschillende verlofsoorten
  • Verwerken personeelsmutaties
  • Ondersteunen bij overige personeelsaangelegenheden en projecten

Wij vragen:

  • HBO werk- en denkniveau
  • Minstens 3 tot 5 jaar (allround) HR-werkervaring
  • Nederlands en Engels vloeiend in woord en geschrift (beheersing van de Duitse taal is een pré)
  • Ervaring met MS Office en Outlook en bedreven in Excel
  • Administratief sterk
  • Zelfstandig, nauwkeurig en gestructureerd kunnen werken, flexibele instelling wat betreft snel opvolgende werkzaamheden
  • Integer en discreet waar het vertrouwelijke informatie betreft

Wij bieden:

  • Een zelfstandige functie met ruimte voor eigen initiatief
  • Een spin in het web functie binnen een internationale werksfeer
  • Een marktconform salaris
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden

Hebben we je interesse gewekt en voldoe je aan de eisen, stuur dan je motivatie en CV naar w.waaijen@commaxxgroup.com. Mocht je meer willen weten over deze functie dan kun je ook contact opnemen met Willem Waaijen op telefoonnummer: +31 45 528 0380.

Voor meer informatie over Commaxx kun je terecht op onze website www.commaxx.nl.

Verwachte startdatum: 1-4-2021, zo mogelijk eerder.
Soort dienstverband: Fulltime (40 uren/week)
Werkschema maandag t/m vrijdag